Gearbox
Κατά την διάρκεια λήψεως μετρήσεων διαπιστώθηκαν υψηλοί κραδασμοί στον αριστερό στροβιλοσυμπιεστή (Turbο) δεξιάς Κύριας Μηχανής.
Ο τύπος της μηχανής είναι Wartsila nohab 16V 25. Όπως είναι κατανοητό από τον τύπο της μηχανής πρόκειται για 16κυλινδρη μηχανή σε σχήμα V με δύο υπερπληρωτές, έναν για την δεξιά και έναν για την αριστερή πλευρά κυλίνδρων. O τύπος του υπερπληρωτή είναι ABB VTR254-11 SFUS 01.
ΕΥΡΗΜΑΤΑ
Ισχυρή παρουσία συχνότητας GMF1 με ταυτόχρονη ύπαρξη πλευρικών στην ταχύτητα περιστροφής του βεβλαμένου γραναζιού. Το συμπέρασμα που εξάγεται είναι ότι έχουμε φθορά επί οδόντος, και μάλιστα λόγω πλευρικών, είναι δυνατον να καταλάβουμε σε ποιο γρανάζι του μειωτήρα. Στο σκαρίφημα του μειωτήρα στο παράρτημα «Δ» σημειώνεται το γρανάζι στο οποίο υφίσταται το πρόβλημα.
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Λαμβάνοντας υπόψη τα κατωτέρω:
Α. Της δυσκολίας για οποιαδήποτε επέμβαση στον μειωτήρα
Β. Πρόκειται για μηχάνημα του οποίου ενδεχόμενη βλάβη, θα ακινητοποιήσει το πλοίο και η επισκευή του είναι πολύ χρονοβόρα, και με μεγάλο κόστος.
Γ. Ενδεχόμενη επισκευή του γραναζιού θα κρατήσει ακίνητο το πλοίο για περίπου 3 μήνες, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Δ. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οξύ και το πλοίο πρόκειται να πέσει σε γενική επισκευή σε περίπου 6 μήνες.
Προτείνεται η συνέχιση λειτουργίας με ενδελεχή έλεγχο των λειτουργικών παραμέτρων και επανέλεγχο με λήψη μετρήσεων κραδασμών αλλά και θερμογραφίας εντός 3 μηνών.